torsdag 14 mars 2013

Celebert besök

I går åkte Teo med mig hem efter jobbet. Han ska vara här tills på fredag när jag börjar jobba igen. Myyyys på hög nivå ska jag säga. Roger är på jobbet så jag och Teo har sovit i dubbelsängen. Klockan 06.00 behagade herrn vakna och börja prata med mig och alla gosedjur som han hade i sängen. Men vi låg nog kvar tills klockan blev sju. Han är som en filosof och säger saker som att "mormor det är långt till Ryssland, man måste flyga dit" och att "nu kommer våren snart, den kommer fort fast den har så små ben" man kan undra vad som rör sig i hans lilla huvud ibland.

Jag har fått lite infektion i ögonen också så jag har ringt lassa och sitter nu och väntar på att de ska ringa  upp.


Kvällslek


Frukost med morgontv


Hundarna kollar också morgontv, eller!!!???

Lev och må
Britt-Inger

2 kommentarer:

  1. Låter som ni har det bra :) Det är så mysigt att få råom de små liven ensamm ibland!
    Ha det bra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är helt underbart mysigt att få rå om honom själv ibland.

      Radera