onsdag 27 mars 2013

Mellanlandar hemma

Har avslutat jobbet för den här gången, skulle egentligen gått på igen på fredag, men världens bästa dotter, Linda, ställer upp och tar helgen så jag kan få fira påsken i fjällen. Jag är henne evigt tacksam för detta, det hade känts konstigt att missa påsken också när sportlovet gick bort. Men nu är jag hemma och samlar ihop mig för att åka dit i morgon.

Jag har varit nere hos min mamma idag och pratat bort en stund med henne och Alf. Vi väntar på att hon ska få tid hos läkaren nu och då ska jag följa henne dit. Hon gjorde janssons frestelse till sig och Alf och jag ska erkänna att det inte var det enklaste att tacka nej till det. Hmmmmm så gott, men är man på diet så är man, jag kommer säkert fuska i fjällen så jag måste hålla mig när det går.

I morgon är också den stora dagen då artikeln i Arbetaren släpps om vanvården. Ser fram emot att se artikeln med spänd förväntan måste jag säga.

Lev och må
Britt-Inger

2 kommentarer:

  1. Vilken gullig dotter! Vad går du på för diet?? Önskar dej en toppen Påsk=))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är hon en pärla. Jag äter soppor och drickyoughurt en egen påhittad diet. Hoppas du får en toppenpåsk du med.

      Radera