tisdag 26 mars 2013

Ytterligare ett barn

Idag var det ett faktum jag har blivit morsa till ytterligare en av killarna på jobbet. Jag var i Vindeln och gjorde lite ärenden tillsammans med en kille och avslutade med att gå till frissan för en klippning. Han följde mig dit och skulle sen gå, i dörren vände han sig om och sa, Hej då morsa, jaha ja då har skaran av barn utökat sig med en till. Det går fort nuförtiden och stora är de direkt också.

I övrigt så ska jag avsluta mitt arbete med lite pappersarbete i morgon och sen åka hem. Dagen idag bestått av en del praktiska detaljer inför min resa ner till södern, men nu är allt klart, det är bara en natt som jag måste lösa på nåt sätt. På torsdag kommer det ett reportage i tidningen Arbetaren som jag kommer att vara med i. 

När jag kommer hem ska jag ska ner till min lilla mamma och hjälpa henne lite grann. Hon ska iväg på magnetröntgen på torsdag morgon, håller tummarna för att det inte kommer mer tråkiga besked på den fronten. Sen ska jag handla och packa inför påskhelgen. Men nu ska jag snart kasta mig till lopperna och sova sött.

Lev och må
Britt-Inger 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar