fredag 1 mars 2013

Väntar

Jag sitter på jobbet och väntar på att Roger ska komma tillbaka från ett möte. Jag har jobbat undan alla papper och är nu redo för att vara ledig utan att behöva tänka på allt som ska göras. Jimmy har kommit och är nu med mormor, Linda, Teo och Jonas i Skellefteå. Jag ser fram emot att får träffa honom, det var så länge sedan. Så jag väntar och väntar och väntar, för nu vill jag hem.

Nästa vecka ska vi börja med det nya schemat, en förändring kommer bli att vi måste ha två bilar, så jag kan ta mig till jobbet, Roger kommer gå kvar på det gamla schemat, vi får se hur det går.

Men just nu ser jag bara fram emot att få träffa Jimmy, det ska bli så roligt. Nästa vecka åker Roger till fjällen och jag, Linda och Teo åker upp på fredag när jag går av, det är nästa grej som jag ser fram emot. Hoppas vi får bra väder bara.

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar