måndag 18 mars 2013

Två dagars ledighet, snart

I dag ska jag iväg och ta stygnen och det ska bli mycket skönt. När jag var hos läkaren sist så plockade hon ut en låång ögonfrans som låg på insidan ögonlocket. Den hade nog skavt ordentligt för dagen innan jag gick till läkaren blödde det ur ögat och det först i går som det kändes som att det gick åt rätt håll med det ögat. Det skaver fortfarande i ögat, men det hade nog blivit ett litet sår där inne. I vilket fall som helst så ska jag upp och ta bort stygnen idag så då får hon väl titta på det.

Jag går också av från jobbet efter att ha jobbat helg. Jag har haft en del feber och inte varit så snärtig i helgen kan man säga så helgen har varit mycket lång. Ser fram emot att få komma hem nu. Vi har också ett hyfsat oflyt just nu, två av bilarna har havererat, den ena sålde vi bort igår så vi kommer att få leta en ny när vi är hemma nu. Fast vi ska nog inte klaga vi har haft en sagolik tur med bilar och sånt tidigare.

Våren har börjat komma eller i alla fall känslan av vår, vilket också gör att det har börjat rycka i orostarmen på mig. Rastlösheten kommer i vågor nu, hmmmm och värre kommer det bli. Ser fram emot att få åka till Uddevalla och Göteborg i slutet av april och längtar efter att få bli ledig två dagar nu.

Lev och må
Britt-Inger


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar