tisdag 19 mars 2013

Skriver på föreläsningen

Idag är jag ledig så då passar jag på att ordna med föreläsningarna som jag ska göra i slutet av april. Jag har bestämt att den jag kommer ha på Bohusläns museum kommer bli ganska personlig med inriktning på kvinnorna så klart. Och sen kommer jag använda delar av den till Vetenskapsfestivalens föreläsning, det blir nog bra. Då blir föreläsningarna tillräckligt lika för att funka men också så pass olika att om samma person hör bägge går de att särskilja.

Igår var jag på lassa och tog stygnen, aj. Hon kolla också om det fanns fler ögonfransar som skavde och rotryckte två till, nu har de tagit bort sammanlagt fyra ögonfransar från det ögat som har stört, inte konstigt att det har skavt. Jag ska ta nya foton på ögonen i helgen så man kan se före och efter op.

Jag var också till min lilla mamma igår, hon har en tendens att sätta mig i arbete så fort jag kommer. Så även denna gång, vi var och handlade, hämtade ut paket, skruvade ihop en hylla, satte upp gardiner och efter det fick jag åka hem. Hon är så söt, min lilla mamma.

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar