onsdag 27 februari 2013

Tandläkaren

Vilken usel dag. Först startar det med att det blir strömavbrott för andra dagen i rad. När sen strömmen återvänder är nätet borta till på kvällen. Dessutom hade jag tid hos tandläkaren (akut) som konstaterade att jag hade tuggat sönder en plomb i en tand som hade fått inflammation och inte gick att laga. Det var bara att dra ut den och den satt som berget, efter en halvtimmas slitande kom den i alla fall till sist ut. Tillbaka till jobbet via apoteket och alvedon, ipren räddningen kom febern som ett brev på posten.

Så nu har jag lagt mig och hoppas att febern och den usla smaken i munnen har försvunnit tills i morgon. Jag hoppas också att strömmen och nätet håller sig vid liv så jag han jobba undan det jag måste göra innan jag ska vara ledig i helgen.

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar