onsdag 13 februari 2013

Ersättningsnämnden, 1650 ansökningar

Dagen är förbi, Jackson är kastrerad och allt gick bra, mormor är påhälsad, nattens bravader är omhändertagna och lugnet lägger sig förhoppningsvis över liten stuga nu.

Lyssnade på radion på mot Skellefteå i morse, det har kommit in 1650 ansökningar till ersättningsnämnden. Det tar dig, det tar sig sa mordbrännaren och viftade med hatten. Jag hoppas det kommer in ändå fler.

De sa också på radion att hela Skellefteå gick i rosa inför schlagerfestivalyran som kommer dra in till staan i helgen. Tur man jobbar säger jag bara, här har vår egen yra så vi behöver inte den i Skellefteå.

Jag fick tillbaka min korrekturlästa artikel också, Tack min vän för att du hjälper mig, helt ovärderlig hjälp. Jag har sån tur och är så rik, som har så fina och bra vänner.


Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar