söndag 24 februari 2013

Planerar veckan

Kollar just nu på skidor på tv, ser solen lysa på utsidan och surrar med gubben om livets bestyr. Hur ska den närmaste framtiden se ut och hur ska vi göra? När blir vi lediga och hur löser vi det? Ja, lite allmänna kramper kan man säga.

Själv planerar jag också hur det ska se ut i slutet av februari med föreläsningar och annat. Jag har i alla fall bestämt att jag ska bila ner så jag tar mig mellan alla olika ställen jag ska på. Ser verkligen fram emot detta, särskilt roligt ska de bli att få träffa alla dessa underbara människor som jag lärt känna.

Veckan som kommer kan nog bli lite Innehållsrik och rörig, igen, men också väldigt rolig. Den kommer innehålla ett besök på Umeå museum, Teos födelsedag, arbete och besök av mina pojkar till helgen. Jag längtar redan till vissa delar av veckan som komma ska.

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar