lördag 9 februari 2013

Rasister och rödingar

Tanken var att vi skulle ut med skotrarna idag, men tempen visade -26 så det blev en innesittardag med mycket eldande. Som tur var så hade Roger stoppat fisk i frysen så jag tog genast fram dem. Det var ju idag jag skulle belöna mig med nyfångad röding, det blev fryst istället.


Oj oj oj så gott det var, mums fillibabba. Men inget varar för evigt och snart var de slut och dieten var ett faktum igen. 

Jag har varit ute och läst i olika forum idag när det inte blev någon utedag. Jisses så mycket rasism det finns. Hur nu vissa kan vara rasister fattar inte jag, de måste ha missat sitt eget ursprung. Dessutom så är de rasister inom sin egen grupp, hur man nu kan vara det. Det är så tråkigt, jag förstår att SD vinner mark när man läser vad en del skriver. Dessutom så är det de som har rasistiska åsikter som är de som tycker mest och skriker högt. Fy så trist, vart är vi på väg?



Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar