fredag 15 februari 2013

Gladiatorerna

Efter en ansträngande vecka pustar vi nu ut i matsalen/tv-rummet jag och min kollega och hoppas på att det inte är lugnet före stormen som har infunnit sig. Att jobba med nya människor innebär nya tv-program, just nu gör jag bekantskapen med Galdiatorerna. Tror inte jag ska utvärdera detta program utan endast konstatera att jag brukar inte se det och kommer förmodligen inte börja med det heller. Tidigare såg vi vem blir miljonär eller nåt sånt, ja ja det är inte så noga.

Den här veckan har varit fylld av alla möjliga och omöjliga händelser. Min lilla Jackson håller på att återhämta sig från sin operation. Bantningen har gått hyfsat, fast idag har jag fuskat och ätit godis, det går inte bara vara sund. Något större promenerande har det inte blivit, har det funnits en orsak att inte gå så har jag fallit till föga för den och jag lovar att den här veckan har det funnits massor. Ja ja det kommer en ny vecka nästa vecka igen och då är jag ledig, vilket innebär mindre ursäkter för slippa undan.

Jag har haft många funderingar på vad jag ska bli när jag blir stor denna vecka, Jag vet en sak att större vill jag inte bli i alla fall, vare sig på längden eller bredden. Vi får se vad framtiden har i sitt sköte, jag skiter i vilket bara jag får bra betalt.


Underbara Teo, kärleken i mitt liv



Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar