onsdag 20 februari 2013

Ny bil och ny blogg

Jag har lagt upp en ny blogg http://culpa.blogg.se/ skriver om ersättningsnämnden och andra viktiga saker.

Idag har vi varit tur och retur till Pajala ca 80 mil så där. Vi köpte en ny bil, den är vit och svart och brummar. En underbar dag solen sken och det gnistrade i snön och kameran låg hemma på rumsbordet. Hundarna fick följa med, de är otroligt snälla i bilen, tack för det.

Nu har de dragit igång kampanjen och diskussionerna om boken som jag har skrivit i. Våga störa bilden av samhället   gå in och kolla in länken. Jag fick också reda på att jag i något sammanhang ska vara med i Örebro, men jag vet inte hur och när ännu. Vi får se när det blir.

Jag väntar med spänd förväntan att min gästbloggare ska få svar från ersättningsnämnden om hur det blir med hans ersättning. Läs gärna Culpas blogg om hans tankar i detta ämne.

Nästa helg kommer jag få storfrämmande bägge mina söner ska komma hit. Det var så länge sedan de var här samtidigt att jag inte ens kommer ihåg när det var. Vi ska äta surströmming med (gammel)mormor  på lördagen, det ser jag fram emot. Första gången vi åt surströmming och Teo var med kan han ha varit ca 2 år, när morfar öppnade burken och kom in med den följde Teo efter honom. Han drog honom i byxorna och skulle kolla om han hade bajsat ner sig.


Delar av min fina familj

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar