lördag 23 februari 2013

Tömt huvudet

Just hemkommen från en dag på skoter, så skönt, det behövde jag. Släppa allt och bara få köra, pimpla och surra med folk. Telefon lämnade jag hemma på laddning så inte ens den störde idag. Vi ska vara kvar här tills i morgon och sen är det jobb igen. Schemaförändringar och en massa annat.
På måndag ska jag till museet med några till och gå igenom deras lager av saker. vi ska kolla om de har saker som tillhör resandefolket. Ska bli roligt att se, för det tror jag nog att de har.

Jackson var iväg och tog stygnen i fredags, lätt som en plätt. Fick sig ett friskhetsintyg också som jag lade i Carros låda. Så nu kommer hon skriva över honom på mig, jag måste lösa försäkring på honom på måndag.

Hundarna har haft en bra dag sprungit på isen jag spöken och ligger helt utslagna bredvid mig nu.

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar