torsdag 7 februari 2013

Operation av ögonspringan

Igår var jag först på jobbet några timmar och på eftermiddagen hade jag en läkartid på ögon. Efter undersökningen så blev det beslutat att jag ska operera ögonen, det blir till att krympa ögonspringan. Min struma har gjort att de undre ögonlocken har tillbakabildats och jag får extremt torra ögon. Så nu ska de försöka krympa ögonspringan så att ögat inte torkar ur lika fort. Alltid lite äckligt när det handlar om åtgärder i ögonen. Hoppas det hjälper bara, men det blir knappast för än till våren.

Annars så har jag nyss klivit ner från taket, där jag skottat snö. Jisses vilken usel kondis jag har, jag behöver verkligen gå ner i vikt. Jag är nu inne på min andra dag med diet, roligare har man ju haft i sin dag.

Jag har läst igenom min artikel ordentligt och skickat den vidare för korrekturläsnign nu. Min informant har också fått läsa den och har kollat så jag fått hans fakta rätt.

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar