lördag 16 februari 2013

Min gästbloggare gör skillnad på utställning

Premiären är avklarad, min vän och gästbloggare "Mitt liv på barnhem" är trött men nöjd med sin dag. En kvinna i 30 års åldern läste upp en del av hans historia och berörde många i salen. Kristina Lindholm och Sofie Henryson Rydvall hade gjort en  riktigt fin monter åt min vän.


Titta på den lille killen, ett kort taget på Vidkärrs barnhem, till och med kortet gör att det nyper till i hjärtat på en.


Ronny Lundin var där och spelade musik 


Ros- Marie Wallengren var där och berättade om gudstjänsten som är i antågande och barnet som prästen har i famnen är det första barnet som ska döpas på romani.

Jag är så glad för min väns skull att han fick vara en del av detta och få göra skillnad.

Lev och må 
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar