måndag 4 februari 2013

Det sjunde inseglet

Vad ska man säga, ja, jag har sett bättre filmer. Inte riktigt min kopp av te. Vi har flera hundra kanaler och inget som är värt att se. Just nu blev det tortyrredskap på Discovery World, inte direkt någon hit det heller. 

I morgon ska jag och lämna blod, så på min första lediga dag måste jag ställa klockan. Men vad gör man inte för vampyrerna. Sen ska vi äta surströmming, det ska bli sjukt gott. Nu har kanalbytaren hamnat på ett program om Big foot. 

På eftermiddagen i morgon ska vi till Piteå och hämta skotrarna som har varit inne på service. I övrigt så håller jag på och skriver en vetenskaplig artikel om vanvård. Jag har deadline i mars, vi har mailat varandra och de tycker det är ett intressant ämne även om det inte stämmer med temat. Ja, ja vi får se hur det blir. Blir det tid blir det råd, eller så blir det bankrutt. Svårt att hålla sig kort bara med ett så bra material. Nu har kanalbytaren hamnat på BBC och programmet Q, med lite tur kan vi bli kvar här, kanske. 

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar