onsdag 16 mars 2011

Studier

Jag har precis skickat in ansökan om att fortsätta med C-kursen i Etnologi och Användning av hund i vård och socialt arbete, hoppas jag kommer in. Eller jag är nästan säker på att jag kommer in. Jag kommer förmodligen förbereda C uppsatsen i Etnologi nu i sommar eftersom de personer jag tänker intervjua är lättast att komma åt på sommaren. Det ska bli riktigt spännande att göra den uppsatsen eftersom jag kommer byta ämnesområde helt mot för de andra uppsatserna jag har gjort. Så vi får se hur det går.

Annars så strålar solen från en klar himmel även denna dag och jag har bestämt att vi ska gå ner till grillstugan vid middagstid och grilla vår mat där. Myyyyyyys. Men först ska jag hämta Teo på dagis eftersom Linda jobbar hela den här veckan och det blir så himla långa dagar för honom. Så då får han vara med om grillningen i grillkåtan. Får se om jag kommer ihåg att ta med mig kameran ner och ta några kort. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar