måndag 20 juni 2011

Fick det sista godkänt på kursen, Djurs medverkan i vård och socialt arbete, så nu har jag den kursen klar. Tack för det Malmö universitet säger jag då och älskar distans studier. Nu ska jag bara få betyget för min uppsats i Etnologi också så kan jag slappna av.

I övrigt så har vi gjort vårt sista arbetspass för 14 dagar framåt, så nu är vi LEDIGA, så nice. Just idag regnar det men det spelar ingen roll på 14 dagar hinner solen nog titta fram. Var till brevlådan och hämtade posten och personbevisen hade kommit, så nu ska jag börja skicka in om examen så fort jag fått de sista betygen.

Jag glömde sladden till kameran på jobbet, så kanske kan jag få tummer ur det berömda arselet och köpa mig en ny nu. Vi får se, det beror lite på hur långt upp tummen sitter. Jag har varit på Solbacken och fyndat två par byxor. en tröja och en Adidasjacka och byxor till Teo. Förutom två Spöket Laban dvd och två Barbapappa böcker, tur att Roger ringde och sa att han skulle hämta mig. Jag var inne i sådant där fyndarstim och då kan det bli mycket eller det kunde ha blivit ändå mer.  Ja, föresten jag hittade ett par byxor till mig med och hundben till djuren förstås. Skit också det blev visst en hel del inser jag nu. Hej hopp gummisnopp i morgon ska jag på stan igen, tjoho......... Jag är ledig........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar