onsdag 1 juni 2011

Den lilla resan med den lilla husvagnen

Jaha då var vi här så, i det gamla Götet. Resan ner gick bra vi övernattade utanför Örebro. Vi åkte till Lilleby camping för att ta in där och döm om min förvåning när de inte hade öppnat för säsongen. Efter en del strul fick vi plats på Lisebergscampingen, men bara tills på fredag. Sjukt, så jag måste söka en ny camping för fredag till lördag.

Ja, ja jag har träffat Peter och Carro idag, vi det vill säga jag Jimmy och Therese hämtade Peter på jobbet och åkte upp till deras lägenhet. Jimmy och Thereses stannade kvar (för lite festligheter tror jag) medans jag åkte till hundakademin för en teori kväll. I morgon startar träningen av en liten Jackson.

Ikväll får jag ha husvagnen för mig själv eftersom Jimmy och Thereses sover hos Peter och Carro. Så jag har laddat med godis och chips och ska tjocka till mig tänkte jag. foton kommer senare uppladdningen tar helt klart för lång tid för mitt tålamod.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar