fredag 3 juni 2011

Göteborgs vistelsen

Ja j*vlar i min lilla låda, jag hinner ingenting, var tar tiden vägen någonstans??????? Jag skulle vilja hinna så mycket mer och träffa så många fler än jag gör när jag är här nere. Men, men vad att göra.
Jag har i alla fall hunnit träffa Peter och Carro och ska nog hinna träffa dem en sväng till i morgon. I morgon ska jag också köra Jimmy och Therese till busshållplatsen för destination till Norge. De har camperat med mig i husvagnen några nätter, mycket trevligt och mysigt.

Igår var mötte vi (jag Jimmy och Therese) upp Liisa, Tim och Lii som hade plockat upp Peter och Carro på restaurang Silvis. En Palistinsk restaurang som har underbar mat. Vi åt gått och pratade om det mesta, Lii var hemskans blyg för oss alla men tinade upp mot slutet. Hon måste ju vänja sig vi är ju faktiskt hennes släkt. Jag är ju myster till henne (morfars syster) en mycket viktig person (enligt mig själv i alla fall). Men Liisa och familjen kommer upp i Juli så då får vi väl träna upp henne på att umgås med sin bullriga släkt.

Sen har jag varit tvungen att byta camping mitt i alltihop eftersom jag inte fick vara kvar då det var fullbokat på Lisebergscamåingen inne i stan, så vi tog vårt pick och pack och drog till Askims camping där vi är nu. Jag har dessutom hunnit med tre dagar på hundakademin med Jackson, som börjar var riktig lydig nu. Kul som bare den har det varit. Men skit vad stressigt det har varit den här gången.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar