fredag 24 juni 2011

Midsommar

Äntligen, sent i förgår kväll fick jag tillbaka min uppsats och den var godkänd. Phu, nog för att jag trodde att den skulle bli det, men kan aldrig vara säker.....

Sen har vi varit en sväng till Bergnäs igår, fast vi är lediga, inte mycket normalt i det. Men vem har sagt att vi är normala. Vi fick oss en mycket superb lunch där i alla fall, vilket gjorde mödan värt med att åka dit. Det har även varit en hel del telefonsamtal. Finns risk för att vi måste åka dit idag. Vi hade nog egentligen planerat lite annat än Bergnäs och jobb måste jag väl säga. Men, men så ser det ut. Kanske blir det golunch idag igen.

Mat är livet, äta bör man annars dör man, äta gör man ändå dör man.

Vi får se vad den här dagen har i sitt sköte. Det där med att planera sin dag är överskattat, eller.........
I vilket fall som helst så ska jag äta jordgubbar och sill utomhus (oavsett väder) för det har jag gjort varje midsommar, så på detta vis blir det även i år. Sen var, när och hur det är en annan sak, för det vet jag inte ännu.

 
Men mat blir det, det vet jag säkert i alla fall.
Trevlig midsommar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar