måndag 7 januari 2013

Hemma igen

Alltid lika skönt att komma hem, att känna lukten av hemma, njuta av lugnet, duscha i egna duschen, sova i egna sängen och bara njuta av att vara hemma. I morgon ska jag iväg med Casper till veterinären, vi får se vad de säger om honom, kanske är det inget märkvärdigt, jag hoppas det. Han haltar fortfarande av och till och är fortfarande trött ibland. Just nu är det ingen skillnad mellan hund och ägare, jag är sjukt trött nu. Kanske är det mörkret eller ämnesomsättningen, ska iväg och ta ett ämnesomsättningsprov i veckan. Men jag ska också investera i lite c-vitaminer, tron kan försätta berg har jag hört.

Jag ska göra klart ramavtalet i veckan och fixa med lite andra papper som jag inte hunnit med, så helt ledig är jag inte med jag är i alla fall hemma.

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar