onsdag 23 januari 2013

Fjällen

I morse åkte vi till fjällen, så härligt, strålande sol och fungerande vatten. Väl där gjorde vi ordning skotrarna för morgondagens körning. Konten är på plats och hundarna ska med.

Det har varit fortsatt trafik på mailsidan, bara trevliga mail. Sen har det ringt inför Stockholmsresan på måndag när jag ska träffa Ersättningsnämnden. Jag ska träffa Lady C, hon ska intervjua mig inför en bok hon ska skriva, så henne ska jag träffa på eftermiddagen. Men först ska jag träffa Miss V som ska med till Ersättningsnämnden klockan 10 på stationen och där ska vi invänta mr P som också ska med. Det ska bli så roligt att få träffa alla och få se hur de har lagt upp sitt arbete på Ersättningsnämnden.

I morgon publiceras min gästbloggares näst sista inlägg och under helgen kommer hans sista. Tyckte det kunde vara passande då jag tänker skriva om Ersättningsnämnden på tisdag. Hans historia är en av de som de ska ta ställning till i nämnden.

Men nu först ska jag njuta av att vara ledig i fjällen, köra skoter, laga mat över öppen eld, fiska och bara vara.



Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar