tisdag 8 januari 2013

Casper hos veterinären

Det blev blodprover och en fysisk undersökning, hon funderade på om han tillverkade för lite coritcon eller om han hade ont i ryggen. Vi ska avvakta proverna på torsdag, hon upplevde att han hade ont i ryggen och kanske var lite spänd i buken. Så inga svar än, men det hade jag inte räknat med heller. Vi får hoppas på det bästa bara. Lillgubben

Annars så har jag stört mig på att den som har hand om kommentarerna på min debattartikel så tydligt har tagit ställning för vad hen tycker. Mycket irriterande, det har säkert försvunnit en fem sex inlägg och de har inte varit märkvärdiga. Det står kvar de som är värre, men de tar parti så att säga på ett annat sätt      än  de som har blivit borttagna. Ja,ja det är inte så mycket man kan göra åt det.

På söndag ska jag åka till Linda och Teo för att sova där tills på måndag. Teo blev mycket bekymrad över detta, inte kunde jag komma och sova där, vem skulle vara med morfar då. Det var bättre jag stannade hemma hos honom. Så vi får väl se om jag får komma dit.




Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar