tisdag 22 januari 2013

Vattnet är tillbaka, vilken glädje

Vilken tur, nu har vi vatten igen. Dessutom så har jag fått mer roliga samtal, det är mycket på gång nu kan man lugnt säga, så roligt. Jag är i chock, en glädjechock över vad som händer, det är faktiskt så otroligt att jag inte riktigt tror att det är sant, när jag litar på att det är sant kommer jag att berätta vad det är. Men glad är jag.

Dessutom har jag fått fler roliga mail, ett från ett museum som vill att jag ska komma och föreläsa och så klart tackade jag ja. De vill att jag ska prat om resande utifrån ett kvinnoperspektiv. Jag har dessutom en skola som är intresserad av en föreläsning också. Allt detta i samband med att jag ska till Göteborg och föreläsa där, kan det bli bättre. Med lite tur kommer jag föreläsa på tre olika ställen i södra Sverige under den veckan jag ändå har räknat med att vara där. Perfekt.

Jag behövde verkligen lite glada nyheter nu i all bedrövelse.


Världens bästa Teo


Världens bästa Lii


Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar