fredag 16 september 2011

D kursen i Etnologi

Har nu anmält mig till D kursen i Etnologi nästa termin. Fast just känns det som att C kursen ger mig fullt upp. Ja, ja studierna går i vågor och just nu känns det så, men jag vet också att det kommer att bli bättre sen. Så om jag nu klarar av C kursen är planen att jag ska fortsätta med D (tror jag) så det blev. Vi har en grupp på fb där vi i kursen kan vara lite informella med varandra och hjälpa ut varandra ibland. Det är mycket bra. Gruppen på fb fotot är taget från gruppen, det är lite uppkäftigt tycker jag. I övrigt ser det ut som om det kan bli en fin dag idag, solen skiner och luften är hög och klar efter en kall natt. Fortsätter det här vädret kommer jag ta en ordentlig långpromenad idag, det behöver både hund och människa i det här hushållet efter allt regnande.
Lev och må

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar