lördag 17 september 2011

Solnedgång

Jag gick ut med hundarna vi 19 tiden och fick mig inte bara en stärkande kvällspromenad utan också en helt magisk naturupplevelse.


När vi kom ner till vattnet så var solen på väg ner


och himmelen började anta en lite rödare färg.


Casper verkar sitta och funderar på vad jag står och tittar på


Bamse ser ut som Den gamle och havet eller kanske Den gamle och älven är ett rättare uttryck på honom.


En kort stund efter det att jag fotade Casper och Bamse såg det ut så här. Den spegelblanka Vindelälven återgav himmelens alla färger som en kopia av det sköna spel som försiggick där uppe. Jag var helt tagen av hur vackert det var.

Lev och njut

1 kommentar:

  1. Ja solnedgångar är fina!
    De ända tråkiga nu är ju att solen går ner så tidig!
    Ha det bra

    SvaraRadera