lördag 24 september 2011

Ett stort tack

Min debattartikel "Vem bryr sig om missbrukarens barn" ( Barn till missbrukare ) har fått en uppmärksamhet som jag nog inte riktigt hade räknat med. Men det visar också så på vilket engagerande ämne det är och hur många som faktiskt kan känna igen sig i det. Eftersom det är ett ämne som jag brinner för värmer det speciellt när det fått så mycket uppmärksamhet och bekräftelse på att det jag skriver är det fler som tycker. Jag kan inte annat än tacka för den uppmärksamhet och värmande ord jag har fått i kommentarer, på mail och i andra forum för den debattartikel som jag skrev i  Arbetaren Zenit Flera av er har vittnat om egna erfarenheter av att vara barn till missbrukare och känt igen sig i min artikel. Vilket talar för att jag har rätt i att det skulle behövas göras något för barnen och att vi behöver se på situationen ur ett barnperspektiv.

 Tack än en gång till er alla som hört av sig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar