måndag 19 september 2011

Denna dagen ett liv

Idag drog vi till fjälls i morgon ska vi få hit en gubbe som ska montera in en värmepump eller vad det nu heter värmeväxlare kanske det är. Ja ja varmt blir det av den i alla fall. När vi kom hit lagade vi lunch och sen har jag suttit med ett skolarbete som ska vara inne på onsdag 12.00 senast. Jag har inte riktigt hunnit göra något skolarbete under den här veckan, så det blir att jobba arselet av sig i början av den här veckan i stället. Måste börja med tentan som ska vara inne senast nästa onsdag och den har jag inte ens hunnit titta på. Phu säger jag.

Fjällen är alltid lika härligt att komma till, lugnt och skönt. Snart ska jag börja laga middag, vad det nu kan bli, utbudet på mat är inte det största i vårt skafferi precis. Men det brukar lösa sig.

Ha de

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar