fredag 20 maj 2011

Inspekterade och mycket arbete

Jaha ja, ja då hade vi haft ett oanmält besök från socialstyrelsen......Så det blev, nästa besök kommer de ringa och boka. De ska göra ett oanmält och ett anmält besök per år. Det som blev var att det blev en himla massa pappersarbete, för de ska ha in en massa som vi ska skicka, phu. Som om det inte är nog med papper som det är.
Sen har jag börjat göra ordning den lilla husvagnen, myyyysss. Roger har kämpat med gasolen hela dagen, denhar bäckat igen. Vi får väl se om han får ordning på den, annars klarar jag mig utan, det gjorde jag förra året. En bra kvinna reder sig själv eller hur det nu var.

Vi har också börjat kolla upp det här med hundgården, för Casper har kommit på att han kastar sig mot kompostgallret och så kommer de båda ut. HMMMMM så en hundgår börjar vara akut.
Jackson är en lite tjuv också, när jag gav Bamse mat stal han mat och sen stal Casper av honom, så cirkeln var sluten.


Piggo kan man kalla honom allt som oftast, det är mycket energi i killen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar