fredag 27 maj 2011

Ventilering, revisor och banken

Så klart blir ventilerningen av B-uppsatsen när jag ska ut på den lilla resan med den lilla husvagnen. Ja, ja jag får försöka lösa det. Thereses och Jimmy ska åka med mig så Thereses får väl vara min sekreterare, eller nåt. Jag får lösa det på nåt sätt eller så får vi åka på måndagen och pausa under ventileringen, jag ska ju vara på hundakademin den 1:a på eftermiddagen för teori passet. Så det blev. Det är så typiskt att det kör ihop sig. Men problem är till för att lösas, eller hur man nu ser på det.

Idag blir det att åka till stan till revisorn en sväng, sen blir det en sväng till banken och kanske en kurva på stan, vi får se. Senare i eftermiddag ska jag ta en riktigt långpromenad med hundarna och kanske lägga nåt spår åt dem. Så jag får rensa ur huvudet på allt vad arbete heter och göra något helt annat, så skönt.

Men nu är det dags att åka till den stora staden och gör klart med revisorn och banken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar