tisdag 24 maj 2011

Hundar och ungar i en salig röra

Vilken dag, den har innehållit många känslor kan man säga. Starten av dagen började inte så bra, men slutet av dagen desto bättre.
Tur att dagen som startade så illa slutade bättre.

Solen kanske inte skiner utomhus för där hänger mörka regn och åskmolnen tunga, men här inne är det desto ljusare. Både av lampor och av glädjeämnen.


Jag har hunnit med att prata med alla mina tre barn i telefon och så Teo så klart.
Jimmy har kommit från Thailand och landat i skånelandet hos sina svärföräldrar. Han kommer hit i slutet av veckan och ska åka med mig ner i början på nästa vecka. Det ska bli så roligt att träffa honom innan han försvinner till Norge för nästa arbete. Han kommer tillbringa 2-3 dagar här hemma innan det bär iväg igen. Fast han kommer åka med mig neråt till Peter så det kan bli trevligt. Jag förutsätter att Thersese åker med så jag hinner träffa henne med. Sen ska jag få träffa Peter i början på nästa vecka vilket också kommer att bli jättekul.
Men innan dess ska vi, Jimmy jag och Therese, åka förbi hos mormor också innan det bär av, sen kan de ju inte missa Linda Jonas och framförallt Teo, så det kommer nog bli fullt upp för dem skulle jag tro.

Sen har jag varit på en valpkurs med Jackson, mycket bra. Den kommer vara varje onsdag kl 18.30 och vi kommer vara med varje gång vi är i Bergnäs. Mycket bra, han behöver verkligen det, han är lite pupertal just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar