måndag 16 maj 2011

Måndag


Så det blev, nu fuckar den här bloggen sig lite grann. Mycket irriterande, så vi får se hur det blir med det här inlägget. Måndag, måndag, måndag vissa måndagar är värre än andra. Tillbaka på arbetet och det känns som att allt bara ramlar över mig, hur mycket som helst att göra. Ja, ja nu räcker det, till och med vädrets makter pissar på mig.

Men grönt är det och egentligen så är det ganska fint regn som strilar ner och ger grönskan det den behöver. Dessutom så försvinner allt hundpiss i och med att regnar, så regn är inte bara av ondo utan har sina fördelar också. Hundrna speciellt Jackson är mycket nöjd med att vara tillbaka, jobbet är ju det hem som han växt upp i. Han har tillbringat mer av sin levande tid på jobbet än hemma hos oss, så det är inte så konstigt att hemma för honom är jobbet.

Hemma för mig är i alla fall inte jobbet även om vi tillbringat mer tid där än hemma det senaste 8 månaderna. Det är så skönt att kunna planera och veta att om si eller så länge så kommer jag vara ledig igen. När man har jobbat så mycket som vi har gjort så uppskattar man verkligen ledigheten. Nu i veckan ska jag ta itu med husvagnen och städa ur den. Jag vet inte om det blir någon tur med den ännu, det beror lite på omständigheter som jag inte råder över. Men städa ur den kan jag ju göra i alla fall.
Här hade jag tänkt att lägga upp en bild på vagnen, men som sagt bloggen fuckar för mig så det får bli en annan dag. God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar