onsdag 6 april 2011

I morgon blir det kurs!!!!!!

Japp, japp, japp i morgon bär det av till Piteå på kurs, samma som Linda och Jonas gick fast del 2. Ska bli riktigt roligt, bara min arma hals blir bättre. Vaknade givetvis i morse med ont i halsen och feber. Illa, illa men jag ska iväg på kurs i alla fall, jag ser verkligen fram emot att få sova på hotell och äta god mat. Ja kursen ska bli trevlig den med. Det är en handledarutbildning som Universitetet ordnar i Furunäset Piteå.

Kolla in de här rummen, detta blir inte att leka med, jag kommer sova som en prinsessa


Sen finns det dessutom ett spa som vi kommer ha tillgång till, så jag packar badkläder.



I övrigt har det varit en mycket ruschig dag, med möten och fullt i folk. Linda och Jonas har varit här och det verkar som Roger åker till fjälls i morgon. Så de får nog jobba både torsdag och fredag, sen får vi se om jag bara åker och hämtar hundarna och åker hem sen efter det. Jag vet inte ännu. Just håller jag tummarna för att min alvedon kur ska ge effekt i halsen och mot febern för i morgon blir det att köra till Piteå ca (22 mil) Måste starta i tid ifall det är skitväder, kursen börjar 9.30 och jag vill ju inte missa första fikat. Ska försöka hålla min diet så mycket som möjligt, vilket jag är helt på det klara med att det kommer bli svårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar