söndag 10 april 2011

Snygga brudar blir det

Idag kom jag tillbaka till Bergnäs efter att ha sovit en helt underbar törnrosa sömn i min egen säng en natt till. Men nu var det slut på det roliga, Bergnäs kallade. Väl där åt jag och drack ett helt glas vatten, vilket jag inte klarat av sedan i trosdag utan har bara kunnat sippa lite grann, så härligt och gott det var. Sen packade vi in oss i bilen och iväg mot Umeå staden för att bli fotade ur alla de bästa vinklarna. Ja, jössses vi hade bagar med kläder med oss och var taggade till tänderna. Hela bilen var full i folk men väl där backade två av dem ur, så det blev jag, Linda, Teo och två av tjejerna. Det blev en evig väntan först innan vi skulle bli sminkade och sen innan fotograferingen. Vi hade precis packat ihop oss och skulle gå när de ropade upp våra namn, Linda och T fick vi hämta i trapphuset, så det var bara tur att det blev någon fotografering. Men till sist så blev det och jösses vad snygga vi var.......Vi tog några kort med tre generationer (hoppas nåt av de blir bra) vi tog också kort med olika ombyten, spännande värre. Men vi hade varken tid eller ork att titta på korten när de var klara utan bokade en tid på lördag för detta. Så det kommer bli spännande att se hur bilderna ser ut. Teo var trött som ett ägg, men jag måste säga att han har skött sig över förväntan bra, med all den väntan som har varit. Han stöp i säng när han kom hem och somnade som en klubbad.


Innan jag åkte från Forsbacka hämtade jag en nyfriserad hund, Jackson, och jösses han gick inte känna igen, sicken liten tarm han är, vi måste nog börja göda honom lite. Casper var nöjd över att vara hemma han parkerade sig på favorit stället uppe på ryggen på soffan med span ut mot älven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar