onsdag 13 juli 2011

Nätet tillbaka och bygget fortsätter.

Så var nätet tillbaka efter att ha lyst med sin frånvaro sen det åskade och regnade här för någon dag sedan. I kväll har jag varit och mött upp Carro i Åsträsk för att lämna över Jackson och ser honom inte förrän till måndag.

Hundkojan börjar arta sig nu, det blev målarfärg på den idag (röd) och i morgon ska jag montera gångjärn på taket så det går att öppna och stänga. Jag ska också måla lite vita detaljer på den.


En bild från dagens promenad.


Ha de

2 kommentarer:

  1. Hej Britt-Inger! Du hade lämnat en kommentar på min blogg som jag inte skrivit i på länge. Men jag såg dig och här får du ett meddelande från mig.Jag är en tant med tre vuxna pojkar på 44,42 och34 år. Då kan du ju tänka dig hur gammal jag är. Fast i hjärtat är jag bara 14-15 år känns det som.Jag är gift med en norrman och vi slår rekord i år..23 år har vi vart ihop. Jag är nog också som du en rätt snäll rebell fast ibland blir jag också en elak rebell..Min nya blogg ligger här om du vill kolla..
    http://prussiluska.wordpress.com/
    Kram från Wendy

    SvaraRadera
  2. hahahahha, OHNEJ! Det var ju inte lite fel jag hade heller :P
    Minnet är verkligen inte sådär superbra, börjar bli gammal kanske? ;) haha

    SvaraRadera