lördag 9 juli 2011

Jag är både mormor och myster

I morse tog vi oss en sväng ner till Vindelälven jag och hundarna, jag hade en plan om att fota lite växter och djur. Men så fort jag hittade något att fota kom Jackson eller Casper och klev i vägen och trampade ner det jag tänkt fota. Men till sist så lyckades jag i alla fall.


Ett kryp på en prästkrage blev det som till sist fastnade på bild


Jackson var den första att kliva i vattnet när vi kom ner dit.

Senare på eftermiddagen fick jag fint besök ska ni tro, Liisa. Lii, Tim och Loke kom förbi tillsammans med Linda och Teo. Viktiga saker detta med att Lii får träffa sin myster (jag) och att myster får träffa sitt brorsbarnbarn. Eftersom man inte blir nåt till ett barn om man är morfars syster så bestämde jag att Myster var en bra grej att bli. Så det är så det är nu, jag är myster till Lii och så kommer det att förbli.


Mormors och mysters älsklingsbarn har sångstund och sjunger björnen sover


och Lilla snigel




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar