torsdag 14 juli 2011

Något fattas mig

I morse var det tomt när jag vaknade, det var något som fattades mig. Morgonen utan Jackson är klart lugnare än med Jackson som hoppar och skuttar, pockar på att gå ut och försöker få igång allt och alla.

Annars har dagen varit full av möten, studiebesök och en massa snurr. Vissa dagar är bökigare än andra, så är det bara.

Solen har skinit från en klar himmel och myggorna har haft ett eldorado så fort man har gått ut. Hundkojan har fått på sig det sista av färg och i morgon ska den flyttas på plats. Nu fattas bara stängslet, vi får hoppas det kommer i morgon det med.

Linda, Jonas och Teo är i Ledigheten och har det bra, pratade med Teo i telefon igår. Han surrar för sju, han ringde egentligen morfar men jag fick prata en stund jag med.


Jag var uppe vid vägen när jag var ute med hundarna och lyckades fånga en liten fjäril på kort


men även denna lilla skönhet

Lev och må

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar