tisdag 5 juli 2011

Jag skriver så fingrarna blöder

Yaarggkkkkoooooppps jag hatar verkligen admistrativa saker ibland och hur kommer det sig att just jag skulle ta den skiten. Man kan undra?????? Speciellt när det andra som ser till att man får dem. Men, men så är det ibland, det är bara att bryta ihop och gå vidare. Fast det känns lite orättvist när de andra drog iväg och åkte gokart och här sitter jag och skriver. Fast det var nästan en förutsättning för att jag skulle få lite lugn och ro i och för sig. HMMMM ja, ja nu har jag gnällt klart.

Jag var förbi hos Linda och Jonas, Teo sov tyvärr men jag knäppte några kort. På Teos hemligställe vid bäcken.


Man går ner för en liten trapp och där nere rinner bäcken med fisk i, kan det bli bättre.


Och tittar man till höger så är där ett litet vattenfall med en liten lagun under. Kan det bli mer magiskt än så. Jag förstår att det är ett favorit ställe för Teo. Jag var helt betagen själv av det.


Sen växte denna gudomligt vackra vallmo i trädgården, man blir nästan bländad av dess skönhet.

Nej, nu ska jag gå ner och förbereda för middagen, jag tror visst att det skulle bli pannkakstårta. Gott för en hungrig magen.

1 kommentar:

  1. Haha, ja! Ingen lek hur tjock jag är, var inte ens i närheten av såhär fet då jag bodde hos er :P

    SvaraRadera